Biebbeheerder (m/v)

Draagt u Bibliotheek Heiloo een warm hart toe en werkt u graag met mensen? Bent u op zoek naar boeiend en afwisselend vrijwilligerswerk? Bij ons kunt u de functie vervullen van biebbeheerder. Een prachtige mogelijkheid om met ons de bibliotheek te maken tot een gezellige ontmoetingsplaats.

Als biebbeheerder zorgt u ervoor dat diverse activiteiten, zoals workshops, lezingen of andere bijeenkomsten kunnen plaatsvinden. Daar kunnen ook kleine reparaties en klein onderhoud van de ruimtes bij horen. En draagt u bij aan een goede sfeer en dienstverlening.

Dit gaat u doen
• Bezoekers op een vriendelijke manier ontvangen
• Helpen bij voorbereidingen zoals ruimte in orde maken en apparatuur aansluiten
• Eventueel koffie en theezetten en schenken
• Ruimte opruimen
• Toezicht houden op netheid van de ruimte

Dit vragen wij van u
• Minimaal mbo-niveau
• Beheersing van de Nederlandse taal
• Om kunnen gaan met diverse digitale systemen
• Technisch inzicht
• Klantvriendelijk en flexibel
• Zelfstandig en oplossingsgericht

Dit bieden wij
• een plezierige en inspirerende werkomgeving. Wij werken volgens de Coranaregelgeving van het RIVM.
• een duidelijk takenpakket en begeleiding door vaste medewerkers
• een jaarlijkse informatiebijeenkomst en een kerstattentie
• WA-verzekering
• Opleiding BHV (Bedrijfs Hulp Verlening)

Heeft u interesse of wilt u meer informatie?
Dat kan via info@bibliotheekheiloo.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

De vacature kunt u bekijken op de site van het VIP (Vrijwilligers Informatie Punt): vacature