Bent u op zoek naar vrijwilligerswerk?

Bibliotheek Heiloo is een inspirerende ontmoetingsplaats voor alle leeftijden en richt zich met haar missie op de persoonlijke ontwikkeling van mensen en de verbetering van hun kansen in de maatschappij. We doen dat door het bevorderen van lezen en taalvaardigheid, uitwisseling van kennis en informatie en het stimuleren van digitale vaardigheden.

We zoeken bibliotheekliefhebbers die het leuk vinden om het team van bibliotheekmedewerkers te assisteren bij allerlei activiteiten. Met hulp van vrijwilligers kunnen wij onze ambities waarmaken.
De vrijwilligers helpen bij culturele en maatschappelijke activiteiten voor volwassenen en kinderen. Of leveren een bijdrage aan diverse trainingen basisvaardigheden op het gebied van taal of computers. Ook vervullen ze administratieve en technische taken.

Vrijwilligerswerk in de bibliotheek heeft tal van voordelen. U ontmoet nieuwe mensen en blijft op de hoogte van ins en outs op het gebied van boeken & zo. Een aantal keren per jaar organiseren wij leuke bijeenkomsten voor al onze vrijwilligers.

Meer informatie Heeft u interesse of wilt u meer informatie?
Dat kan via info@bibliotheekheiloo.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Vacature
Op dit moment zijn er geen vacatures